דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Recipping - שירות חדשני להשוואת מחירי מצרכים, המציע את סל הקניות הזול ביותר באינטרנט 

מאת    [ 18/10/2009 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 3237 פעמים ]

ה"חוויה" מוכרת לרבים: החלטתם לחסוך זמן, מאמץ וכוח, ולערוך את קניית המצרכים השבועית באינטרנט - מתאים מאוד למי שלא אוהב לכתת את רגליו בין מסדרונות הסופר. קניות באינטרנט אמנם חוסכות קילומטראז', אבל בהחלט לא חוסכות עצבים. כל מי שניסה למצוא את המוצר האהוב עליו, מהחברה המועדפת עליו ובגודל/משקל/נפח המתאימים לו - יודע שזו לא משימה פשוטה. יש צורך לברור בין הרבה אופציות, להשקיע מאמצים בחיפוש דקדקני ומי בכלל זוכר באיזה מסך באתר האינטרנט נמצא היוגורט שלו, איך עוברים לדף של אבקות הכביסה, ובכלל באיזה אתר משלמים פחות?! בסופו של דבר מזמינים את המוצרים הלא נכונים, ומשלמים הרבה.

באתר Recipping - www.recipping.co.il - ניתן למצוא שירות אינטרנטי חדש המציע חוויית קניות וירטואלית, ידידותית, נוחה וחסכונית. רסיפינג מדמה ברשת את תהליך הקנייה שבעולם האמיתי, ובסופו מציע את סל הקניות הזול ביותר, מבין שתי האפשרויות המובילות הקיימות כיום לקניות ברשת (של הרשתות רבוע כחול ושופרסל).

חוויית הקניות באתר בנויה בדיוק כמו חוויית הקניות האמיתית: בשלב הראשון, בדיוק כמו שמכינים מבעוד מועד בבית רשימת קניות, מקלידים באתר בשפה טבעית את רשימת המצרכים והכמויות שצריכים. את רשימת הקניות ניתן לשמור לשימוש בעתיד. בשלב השני, לפי רשימת הקניות בוחרים את המוצרים שעל המדף, בדיוק כמו בקניות אמיתיות בסופר. בכל עת ניתן לראות את מחיר סל הקניות הכולל. בשלב הבא - מזמינים משלוח ומקבלים את המוצרים עד לפתח הבית.

לאורך כל התהליך הקנייה ניתן לראות בתחתית המסך, בזמן אמת, את מחירו של סל הקניות בשתי רשתות המאפשרות קניות באינטרנט: שופרסל ורבוע כחול, ולהשוות היכן כדאי יותר להזמין. כשמוסיפים וגורעים מוצרים מהרשימה, מחיר סל הקניות מתעדכן בהתאם.

לאלה מאיתנו שאוהבים לנסות מתכונים חדשים ומחפשים אותם ברשת, מציע האתר שירות ההופך כל רשימת חומרים, באתרי המתכונים אכול ושאטו וג'אקומו - לרשימת מצרכים לקניות. בכל אחד מהמתכונים באתרים אלה קיים כפתור, שכאשר לוחצים עליו, הופכת רשימת החומרים הדרושים, באופן אוטומטי לרשימת קניות באתר Recipping. אפשר להוסיף יותר ממתכון אחד והמערכת תסכם את כל המצרכים לרשימת קניות מאוחדת. שירות זה חוסך את הצורך להעתיק את רשימת המצרכים ולהתחיל לחפש אותם בין מדפי הסופר. שני האתרים מכילים יחדיו 6,000 מתכונים (5,000 באכול ושאטו ו- 1,000 בג'אקומו).



עוד באתר: ניתן להכין רשימת קניות ולשלוח אותה באמצעות אי-מייל או להדפיסה - עבור מי שמחליט לבצע את הקניות שלו בסופרמרקט עם עגלה אמיתית. לאלה מאיתנו שמתקשים להחליט מה לקנות, מציע האתר רשימות קניות מומלצות מוכנות מראש, לפי נושאים: חומרי ניקוי, מוצרים גדולים, פירות וירקות, מצרכים לפיקניק ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב